Инструкция участникам закупок

С целью обеспечения прозрачности, добросовестной конкуренции, максимальной экономии средств и эффективности процесса закупки ДП «МТП «Южный», как Заказчик, при осуществлении закупок товаров работ и услуг, которые не подпадают под действие Закона Украины «Об осуществлении государственных закупок» с учетом Закона Украины «Об особенностях осуществления закупок в отдельных сферах хозяйственной деятельности» принял решение размещать информацию об этих закупках на собственном сайте.

Все заинтересованные лица имеют право подать свое коммерческое предложение относительно любого предмета закупки в соответствии с этой инструкцией.

Последовательность действий участников закупок:

1.Найдите на сайте информацию о предмете закупки, который Вас заинтересует.

2.Ознакомьтесь с детальной информацией относительно конкретного предмета закупки.

3.В случае, если Вас заинтересовала подобная закупка, составьте свое коммерческое предложение.

4.Предложения присылать на адрес порта : 65481, г. Южный, ДП «МТП «Южный».

5.Предложения можно подавать только относительно тех закупок, дата подачи документов по которым еще не закончилась.

Информация о закупках постоянно обновляется.

ИНФОРМАЦИЯ ПО ЭЛЕКТРОННЫМ ЗАКУПКАМ

С целью обеспечения открытости и прозрачности процедуры закупок, устранения коррупционных факторов и максимальной экономии средств на такие закупки, ГП «МТП «Южный», как Заказчик, дополнительно при осуществлении закупок, не подпадающих под действие Закона Украины «Об осуществлении государственных закупок» с учетом Закона Украины «Об особенностях осуществления закупок в отдельных сферах хозяйственной деятельности» подключается к пилотному проекту (Тимчасовий порядок) по внедрению электронных закупок.

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК придбання товарів за допомогою системи електронних закупівель

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок встановлю загальний порядок придбання товарів в рамках Пілотного проекту щодо впровадження системи електронних закупівель (далі - Пілотний проект). Після завершення Пілотного проекту та введення в промислову експлуатацію системи електронних закупівель закупівлі, розпочаті відповідно до цього Порядку закінчуються відповідно до положень, передбачених цим Порядком.

1.2. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: електронний майданчик - апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує в мережі Інтернет, який є частиною системи електронних закупівель, та забезпечує закупівельникам безоплатну реєстрацію та користування сервісами системи електронних закупівель з автоматичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів на електронних майданчиках;

електронний реверсивний аукціон - процес пониження ціни пропозицій учасників, починаючи з найвищої до найнижчої, що проводиться в три раунди. Під час електронного реверсивного аукціону кожному учаснику забезпечується доступ до інформації стосовно цін, запропонованих учасниками, та їх місцезнаходження;

закупівлі - процес здійснення закупівель товарів на електронних майданчиках (торги); замовник - юридична особа, що бере участь у Пілотному проекті та має потребу у закупівлі товарів;

користувач системи - будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєструвалась в системі електронних закупівель;

система електронних закупівель (далі - система) - програмний комплекс, розроблений для проведення Пілотного проекту та призначений для автоматизації відбору постачальників товарів, визначених замовником шляхом проведення електронного реверсивного аукціону. Система складається з бази даних, модулю електронного реверсивного аукціону та електронних майданчиків, через які здійснюється доступ до системи. Система повинна бути загальнодоступною і гарантувати недискримінацію та рівний доступ до інформації всім користувачам;

учасник - фізичні та юридичні особи, що є користувачами системи, які подали в електронного вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником. 2. Сфера застосування Порядку

2.1. Цей порядок застосовується для закупівлі товарів, визначених замовником, у разі якщо вартість таких товарів не перевищує межі, встановлені Законами України «Про здійснення державних закупівель» та «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності».

3. Реєстрація в системі електронних закупівель

3.1. Замовник реєструється в системі у відповідності до регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним.

3.1.Замовник має право зареєструватись на декількох електронних майданчиках.

4. Порядок здійснення закупівель

4.1.Замовник з метою придбання визначених товарів оприлюднює в системі оголошення про проведення закупівель.

4.2.В оголошенні про проведення закупівель обов'язково зазначається:
-найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
- розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару;
-найменування предмета закупівлі та код відповідно до класифікатора;
- кількість товарів;
- місце поставки товарів;
- строк поставки товарів;
- технічні вимоги до товару та спосіб їх підтвердження;
-вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження;
- дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель;
- дата та час початку подання пропозицій;
- дата та час закінчення подання пропозицій;
-дата та час проведення електронного реверсивного аукціону та його умови (крок аукціону 0,5 - 3% очікуваної вартості товару);
- іншу необхідну інформацію.

Технічні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження можуть також зазначатись замовником в окремому документі, який одночасно опубліковується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі, якщо технічні вимоги обґрунтовано містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник може зазначати «або еквівалент».

4.3.Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель замовник повинен оприлюднити в системі документацію закупівель (за наявності), проект договору про придбання товару або істотні умови договору.

4.4.Замовник визначає строк початку подання пропозицій, що повинен становити на менше 3 робочих днів і не більше 7 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель.

У разі, якщо протягом цього періоду замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників, замовник повинен надати через систему відповідь протягом двох робочих днів з моменту їх розміщення в системі.

У разі необхідності замовник може внести відповідні зміни до технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників та оприлюднити їх в системі.

4.5.Замовник визначає строк закінчення подання пропозицій, що повинен становити не менше ніж 2 робочі дні та не більше ніж 5 робочих днів з моменту початку подання пропозицій.

4.6.Ранжування всіх поданих пропозицій здійснюється системою автоматично за ціною, формуючи рейтинги позиції учасників. Дана інформація автоматично оприлюднюється системою одразу після завершення електронного реверсивного аукціону.

4.7. Замовник в строк, що становить не більше ніж 5 робочих днів з дня закінчення електронного реверсивного аукціону, аналізує визначену системою пропозицію з найнижчої ціною на предмет відповідності учасника, що її подав, вимогам до кваліфікації учасників, а запропонованого товару - технічним вимога до товару, зазначеного в оголошенні та/або документації закупівель.

У разі відповідності пропозицій учасника вимогам замовника, які зазначені у оголошенні про проведення закупівель та/або документації закупівель, такий учасник визначається переможцем закупівель.

Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.

У разі, якщо пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до товару та/або вимогам до кваліфікації учасників, замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системи протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення. У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, в такому ж порядку розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, визначеною системою. Якщо після відхилення не залишиться жодних пропозицій закупівля визнається такою, що не відбулась.

Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та/або відповідність товарів технічним вимогам надаються замовнику переможцем у разі, якщо така вимога була визначена в оголошенні про проведення закупівель.

4.8. Інформація про визначення переможця обов'язково оприлюднюється замовником в системі в день прийняття ним рішення про визначення переможця.

4.9. Договір про придбання товару укладається між замовником і переможцем не раніше ніж через 3 робочих дні та не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця з врахуванням положень розділу 5 цього Порядку.

4.10 Після укладення договору про придбання товару замовник зобов'язаний його оприлюднити в системі протягом 3 робочих днів з моменту його укладення.

4.11. У випадку не укладення договору з вини переможця протягом строку, визначеного в п. 4.10 цього Порядку, замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила система з тих, що залишилися, та діє згідно з п. п. 4.7 - 4.10 цього Порядку.

5. Роз'яснення щодо результатів закупівель (скарги) 5.1. Оскарження в процесі проведення закупівель відповідно до п. 2.1 цього Порядку відбувається у формі роз'яснення щодо результатів закупівель (скарга). Така скарга подається користувачем системи або учасником в електронній формі через сервіс системи та повинна містити таку інформацію:
- найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
- номер оголошення про проведення закупівель, які оскаржуються;
- підстави подання скарги;
- вимоги до замовника та їх обґрунтування (обставини, в яких скаржник вбачає порушення закупівлі з посиланням на регламент (положення) або законодавство);
- ідентифікаційні дані (найменування, код ЄДРПОУ для юридичних осіб- резидентів, ПІБ, місце реєстрації (проживання) фізичних осіб, найменування, реєстраційний номер, країна президентства - для юридичних осіб-нерезидентів) особи, що подала скаргу.

5.2. У разі отримання замовником роз'яснення (скарги) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівель замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених у скарзі, інформацію про що оприлюднити, в тому числі прийняти рішення про призупинення закупівель у такій самій формі, як була подана скарга.

5.3.Роз'яснення (скарги) подаються учасником замовнику не пізніше 5 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця, але до дня укладення договору про придбання товару з дотриманням вимоги п. 5.1 цього Порядку. Роз'яснення (скарги) на технічні вимоги до товару та вимоги до кваліфікації учасників можуть подаватись до початку строку, встановленого для подання пропозицій.

5.4.Замовник повинен у строк, що не перевищує 2 робочих днів з дня реєстрації скарги в системі, оприлюднити в системі інформацію про час і місце розгляду скарги. Для розгляду скарги замовник залучає представників ГО «Трансперенсі Інтернешнл Україна», ГО «Прозорі закупівлі», власника електронного майданчика за згодою з їх керівниками.
Замовник для отримання консультацій та експертних висновків має право залучати в установленому законодавством порядку представників державних органів, експертів та спеціалістів, які не є пов'язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
Розгляд скарги є відкритим, усі бажаючі можуть бути присутніми на розгляді.

5.5. Замовник зобов'язаний прийняти обґрунтоване рішення за результатами розгляду скарги не пізніше 5 робочих днів з моменту реєстрації скарги в системі, в якому зазначити про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі, заходи , що вживатимуться для їх усунення та, у випадку встановлення порушення при визначенні переможця, переглядає таке рішення.

5.6.Рішення, прийняте за результатами розгляду скарги, оприлюднюється в системі не пізніше наступного для після його прийняття.

5.7. Процес розгляд скарги не зупиняє процес проведення закупівель за виключенням обставин, передбачених п. 5.2 цього Порядку.

5.8.Замовник та переможець не мають право укладати договір в період призупинення закупівлі.