Причин для обмеження навантаження на причали МТП «Южний» сьогодні не існує

Дата публікації: 02.09.2019
    Про це повідомив головний інженер ДП «МТП «Южний Олександр Янішевський із посиланням на Правила технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд. За словами фахівця, будь-які рішення про зміну навантаження на промислові майданчики, можуть прийматись тільки за результатами систематичних спостережень та професійних перевірочних розрахунків їх несучої здатності.

    Спостереження, які виконали на замовлення АМПУ приватна підрядна організація, носять разовий характер і не можуть враховуватись та бути підставою для прийняття будь-яких рішень щодо якості гідротехнічних конструкцій. Тому розповсюджена анонімна інформація замовного характеру щодо нібито зміщення причалів в МТП «Южний» є неправдивою і авторитетно спростовується користувачами цих споруд.

    «Усі причали, на яких сьогодні оперує держстивідор, в абсолютно робочому стані та несуть навантаження, рекомендоване генеральним проектувальником порту – «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ», у відповідності до Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд. Планова перевірка стану причалів, на яких оперує держстивідор, запланована на друге півріччя цього року. Сьогодні жодних об’єктивних причин для обмеження навантаження на причали не має. Причали №5-6 ДП «МТП «Южний» збудовані за проектом ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» та введені в експлуатацію з розрахунковими характеристиками навантаження на складські майданчики до 20т/м2 за умови проведення днопоглиблення до 19 м. З 2014 року, за рекомендацією АМПУ, навантаження на причали зменшено від проектних вдвічі, до 10 т/м2. Проектом днопоглиблення акваторії безпосередньо у причалів №5-6 передбачено попередню їх реконструкцію, над проектом якої працює АМПУ. Тільки після виконання проектних рішень щодо реконструкції причалів буде підведено проектну глибину 21 м до цих причалів». Загроз, пов’язаних із використанням складських площ та причалів сьогодні не існує. Підприємство продовжує виконувати завдання із прийому та відвантаження енергетичного вугілля на ТЕС, а також забезпечує стабільну обробку вантажів для підприємств гірничо-металургійного комплексу», – зазначив головний інженер ДП «МТП «Южний» Олександр Янішевський.

Останнi новини

ОПУБЛIКОВАНО 18.05.2020
Міністр інфраструктури України на ДП «МТП «Южний»
15 травня міністр інфраструктури України в рамках робочого візиту відвідав державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний»....
ОПУБЛIКОВАНО 15.05.2020
Оновлення потужностей Морського торговельного порту «Южний»
ДП «МТП «Южний» модернізує устаткування: запущений процес реконструкції шинопроводу 8 причалу та введення в експлуатацію 6 нових грейферів на 7 та 9 причалах...
ОПУБЛIКОВАНО 08.05.2020
Шановні співвітчизники!
Цими днями ми вшановуємо пам'ять героїв Другої світової війни. Нехай наші серця будуть сповнені гордістю за Велику Перемогу...
ОПУБЛIКОВАНО 08.05.2020
Квартальні результати роботи ДП «МТП «Южний»
Державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний» ставить виробничі рекорди та суттєво підвищує показники у першому кварталі 2020 року...
ОПУБЛIКОВАНО 05.05.2020
Підвищуємо планку – ДП «МТП «Южний» збільшує рекордний місячний обсяг перевалки
У квітні 2020 року Морський торговельний порт «Южний» обробив 1 млн 981,7 тис. тонн вантажів. Цей показник перевищив історичний максимум – 1 млн 777,3 тис. тонн (березень 2020 року)...
ОПУБЛIКОВАНО 28.04.2020
Третій балкер з вантажем компанії Ferrexpo обробляється на 5 причалі ДП «МТП «Южний»
292-х метровий кейпсайз Cape Supplier дедвейтом 175 тисяч тонн пришвартувався 24 квітня. Прапор судна – Маршаллові острови. Ввечеро 23:20 робітники вантажо-розвантажувального району № 2 почали обробку...