Причали 5 і 6 в порту Південний працюють в штатному режимі - АМПУ

Дата публікації: 02.09.2019
Причали №5 і №6 у порту Південний працюють в штатному режимі, підстав для додаткового зниження навантаження немає. Про це заявила Адміністрація порту "Південний", спростовуючи ряд замовних публікацій у ЗМІ про стан конструкцій цих причалів.
 
"Публікації, які вийшли в деяких ЗМІ під заголовком "У порту Південний зафіксовано небезпечний зсув причалів" містять ряд припущень, перекручування фактів і відвертої брехні щодо справжніх причин погіршення стану конструкцій причалів №5 і №6 порту Південний", – йдеться в повідомленні адміністрації порту.

Перш за все відвертою брехнею виглядає твердження "досвідчених" невідомих журналістам анонімних експертів, цитати яких наводяться в публікації, про те, що основною причиною зсуву конструкцій причалів "стало днопоглиблення операційної акваторії причалів з 19 до 21 м".
По-перше, операційна акваторія біля причалів № 5 і №6 становить 19 м. Тому основна причина, зазначена експертами, просто не існує. Судячи з усього, автори публікації випадково або навмисно переплутали днопоглиблення біля причалів і роботи, яке виконувала в 2017-2019 рр. за замовленням АМПУ на підхідному каналі порту і на розворотному колі китайська компанія China Harbour Engineering company Ltd. Але це днопоглиблення відбувалося в 250 м від операційної акваторії причалів і не могло вплинути на їх конструкції.

По-друге, згідно з проектом, розробленим «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» в 1979 році (арх. № 48595), причали №5 і №6 порту Південний розраховані на експлуатацію при глибині біля кордону 14 м з можливістю днопоглиблення до 19 м. Проект днопоглиблення операційної акваторії біля причалів до 19 м був розроблений в 2011 р.,  тим же ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ". Він пройшов Державну експертизу, був затверджений Кабінетом міністрів України 26.09.2012 і реалізований в 2013-2014рр. Отже всі днопоглиблювальні роботи біля причалів відбувались в суворій відповідності до проектної документації та  конструктивних особливостей.

По-третє, ще одним фейком є ​​припущення про наявність "мулистого ґрунту, який при днопоглибленні міг стекти в море і послабити основу для причальних конструкцій". Під час інженерно-геологічних обстежень, виконаних у 2011 і 2018 роках ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" на глибині до 20,2 м мул не було виявлено. Причали розміщенні на шарах меотичної зеленувато-сірої глини, жовтувато-сірого вапняку і піску, таким чином ніякого мулу немає.

Що стосується зниження навантажень на тилову зону причалів №№ 5, 6 з 20 т/м2 до 10 т/м2, то це рішення було прийнято саме Адміністрацією порту Південний ще в 2013 році через фізичне зношення причалів (капітальний ремонт або реконструкція не проводилась протягом всього періоду інтенсивної експлуатації з 1985 і 1989 відповідно). Цим обумовлено проведення постійного контролю за станом конструкцій цих причалів, який здійснюється на замовлення ДП "АМПУ". Зараз підстав для подальшого зниження навантаження на причали не існує.

Сьогодні на замовлення Адміністрації порту Південний проводяться додаткові розрахунки та експертизи, на підставі яких буде визначена технологія ремонту і реконструкції причалів №№ 5, 6 і затверджені допустимі навантаження під час їх експлуатації.
Проектом днопоглиблення акваторії безпосередньо біля причалів №5 і №6 передбачена попередня їх реконструкція, над проектом якої працює АМПУ. Тільки після виконання проектних рішень з реконструкції причалів  до них буде підведена проектна глибина 21м.
Нагадаємо, раніше УНІАН і "Цензор.нет" повідомили, що в найбільшому морському порту України ДП "МТП Южний" на причалах 5 і 6 зафіксовано зсув конструкцій, яке могло статися в результаті недавнього днопоглиблення.
 
 За матеріалами сайту Українські новини.

Останнi новини

ОПУБЛIКОВАНО 18.05.2020
Міністр інфраструктури України на ДП «МТП «Южний»
15 травня міністр інфраструктури України в рамках робочого візиту відвідав державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний»....
ОПУБЛIКОВАНО 15.05.2020
Оновлення потужностей Морського торговельного порту «Южний»
ДП «МТП «Южний» модернізує устаткування: запущений процес реконструкції шинопроводу 8 причалу та введення в експлуатацію 6 нових грейферів на 7 та 9 причалах...
ОПУБЛIКОВАНО 08.05.2020
Шановні співвітчизники!
Цими днями ми вшановуємо пам'ять героїв Другої світової війни. Нехай наші серця будуть сповнені гордістю за Велику Перемогу...
ОПУБЛIКОВАНО 08.05.2020
Квартальні результати роботи ДП «МТП «Южний»
Державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний» ставить виробничі рекорди та суттєво підвищує показники у першому кварталі 2020 року...
ОПУБЛIКОВАНО 05.05.2020
Підвищуємо планку – ДП «МТП «Южний» збільшує рекордний місячний обсяг перевалки
У квітні 2020 року Морський торговельний порт «Южний» обробив 1 млн 981,7 тис. тонн вантажів. Цей показник перевищив історичний максимум – 1 млн 777,3 тис. тонн (березень 2020 року)...
ОПУБЛIКОВАНО 28.04.2020
Третій балкер з вантажем компанії Ferrexpo обробляється на 5 причалі ДП «МТП «Южний»
292-х метровий кейпсайз Cape Supplier дедвейтом 175 тисяч тонн пришвартувався 24 квітня. Прапор судна – Маршаллові острови. Ввечеро 23:20 робітники вантажо-розвантажувального району № 2 почали обробку...